خداحافظی سرمربی رئال مادرید با بازیکنان
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

مارکا مدعی شد سولاری پس از پایان تمرینات امروز صبح رئال مادرید، از تصمیم اخراج خود باخبر شده و با همه اعضای کمپ باشگاه و بازیکنان خداحافظی کرده است.

 

تصاویری از سولاری در حال قرار دادن وسایل شخصی خود در خودرو منتشر شده و به نظر می رسد این آخرین روز فعالیت رسمی سرمربی جوان آرژانتینی در رئال مادرید بوده است.

 

این اتفاق در حالی رخ داد که بعد از پیروزی دیشب رئال مادرید برابر وایادولید؛، برخی بازیکنان از جمله کریم بنزما از ماندن سولاری حداقل تا پایان فصل حمایت کرده بودند و به نظر می رسد با این پیروزی پرگل، رئال مادرید کمی از بحران های اخیر خارج شده باشد اما فلورنتینو پرز تصمیم گرفت پیش از پایان فصل تصمیم خود را عملی کرده و زیدان را دوباره به عنوان سرمربی جدید رئال مادرید معرفی کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان